сряда

"Знаете ли Как да Медитирате?" от Джон Ассараф

How to MeditateМедитацията е един от най-добрите начини да постигнете майсторство над вселенския закон на привличането, и да внесете повече изобилие в живота си. Понякога, обаче, не изглежда толкова просто. Примерно, да попитате някого "как медитираш?" е все едно да го попитате "как се стига до Карнеги Хол?"
Съществуват много, наистина много и различни начини да постигнете същата цел - всеки от които става все по-лесен с практиката. Тук накратко ще дискутирам някои от най-общите медитативни техники, които можете да използвате, за да привлечете изобилие, да спрете да отлагате и т.н. Опитайте ги всичките и открийте коя работи най-добре за вас.

Да се Научим Как да Медитираме

Ако наистина искате да извлечете колкото се може по-голяма полза от самолечението, което медитацията внася в живота ви, съществуват няколко неща, които трябва да имате предвид. Най-важният елемент във всеки медитативен стил е дишането. Ще вдишвате бавно и дълбоко през носа си, ще задържате за момент дъха си, а после възможно най-бавно ще отпускате въздуха си през устата, стягайки корема си, за да избута въздуха през гърдите.

Друг ключов елемент във всяка медитация, е фокуса - подобно на общия фокус, ние трябва да успеем да си употребим в живота си вселенския закон на привличането. По природа умовете ни задържат мислите само за секунда или две, а после се придвижват нататък, което разбира се означава, че се разсейваме лесно. Медитацията е ефективна само, когато можем да предоставим нашата собствена самопомощ и когато блокираме менталното си "пърхане". Това определено е едно заучено умение, което с практиката става все по-лесно.

Ето още няколко медитационни съвета, които ще споделя, за да я превърнете в рутинно действие. Определете конкретно време всеки ден за медитация, като преди и след това преглеждате таблата си на визията. Спрете да отлагате, и, ако е необходимо, го впишете в графика си. Изберете тихо и удобно място, където да седнете. Махнете от мястото всичко, което ви разсейва (като примерно намалите мобилния си телефон и оставите кучето навън). Понякога е приятно да си пуснете CD с успокояваща музика или звуци от природата. Това може да подскаже на мозъка ви, че е време да влезе в режим на медитация.

Що се отнася до медитативните техники, аз препоръчвам следните четири техники: покоят, потока, центрирането и празнотата.

Нека набързо обясня тези техники:

ПОКОЯТ: Тази конкретна техника, изисква фокус на визията ви върху една точка, докато достигнете небезизвестния "празен поглед" (или, ако очите ви са затворени, един вид вътрешно излизане от пространството). Можете да се взирате в една точка в стената, в пламъка на свещта, или в религиозни, или духовни обекти. Можете също да се фокусирате и върхо нещо звуково, като напев или камбанен звън.

ПОТОКЪТ: Тази медитативна техника прилича много на тази описана по-горе, с изключение на това, че ще се фокусирате върху обект, който се движи - като водопад, собственото ви дишане, или нещо звуково, като барабаненето.

ЦЕНТРИРАНЕТО: Тази техника приема много различни форми, но ултимално се стреми да повиши съзнателността ви за вашето място в света. Центриращата медитация може да бъде както външна (истинска), така и вътрешна (въображаема), но намерението е да закотвите перспективата си в центъра на едно живо изображение, в което дори най-малкия детайл е забелязан. С тази техника, вие ще влезете в медитативното си пространство, а после ще си позволите да приемете външния шум или мисълта. Това може да бъде страхотна техника за начинаещите, ако намирате за трудно да затихнете ума си и да се концентрирате. Отговаряйки на "разсейките" и всмуквайки се в тях, вие ги обезоръжавате и отнемате властта им.

ПРАЗНОТАТА: Тази техника е нещо като антитеза на горепосочените три техники. Както посочва и самото й име, тук няма да мислите за нищо. Няма да имате точка на фокус. Можете да мислите за фокусиране върху "празнотата" или "тишината", но все пак празната медитация се отнася до пълната липса на всякакъв вътрешен или външен фокус. Това може да бъде едно тихо предизвикателство, но се отблагодарява добре и успокоява.

Успех с която и техника да решите да практикувате!

Няма коментари:

Публикуване на коментар